Followers

Thursday 24 February 2011

About yesterday :(

Halo~~

hoho.. today, i ponteng sekolah. eh, bukan2. TIDAK HADIR..

hehe. kenapa ? huh! badan rasa tidak sihat. YEKEW ? hoho..

mybe hanya alasan supaya tidak ke sekolah :)

hey, EXAM nk dekat la! mana boleh PONTENG2 nie !

oh ya~ about yesterday !

Salah faham sudah.. i though dia marah a.k.a merajuk at aku !

but, tidak sama sekali kerana smlm dy ada hal ,!

bab tu dy balek lu tuh. KOT la. !

tapi, adushh.. penat jerk aku menangiz semalam ! wakaka.

Lepas taw je dy xmarh at aku.. wooo..

aku bagaikan org gilew.

syukran, alhamdulillah . sekurang-kurng nye..

tenang la cikit hati aku nie. wakaka :)

Ayien,wanie,shaza,aqib pon, risau jerk semalm .. wakaka,

Tapi, gilax la. slh fhm yg menyatakn bhwe dy marh..

terus aku xleyh nk wt keje.. tidak boleh fokus terhdp pelajrn!

yew , mne xnyek. mmg xleyh bljr la klaw taw yg ad org tgh marh at kite. an an ?

hoh , tapi, smlm mmg kelakar r. aku dpt taw yg dy xmrh, terus aku msg Ayien.!

Ayien dtg umh aku. haha. dy gelak gax. LOL~

ish, malu pon ad gak ! menangiz depan org ! xtw malu ! hahaha.

macam budak budak pulax ! haha. malu~~~~

Tapi, huh, sensitif nye ak. bak kate NIK :) hoho..

ok, get cha ~~~ :)

No comments:

Post a Comment