Followers

Saturday 12 February 2011

Hint !

Hello ~~
Hoohoo .

Asl aku tetibe nek bulu roma nie ?
n automatic air mate nak mengalir ..
npe? adkah ini perasaan orang yang sedang dalam dilema percintaan?
ewahhh. hahah. ayat xleyh bla.

kenapa HINT ? hooho.. actually..
nak gitaw yang aku ad suke at someone.!
But, memang agx malu la nk gtw org spe dy tuh.
bub tu,, aku klo bolh xnk org taw terus spe dy tue..
aku akn kasi hint, bia korg cri seniri !
member2 aku tgh sibuk pk spe yg aku suke !

Hint pertama pernah aku kasi taw korg..
Die 1 skolah ngn aku.
Hahaha. mybe korg sukar untuk menjawab, sbb
korg pon, 1 skolh ngn dyy ~~
Hint kedue yg boleh aku kasi adlah..
Die seorang Lelaki :) & pelajar biasa.. !!
HOHO..
ad lagi 3 Hint !! akan aku kasi taw nnt !!
KOrg pk2 la lu ae :DD

Aku xleyh gtw terus sbb aku malu ~
kang klo dy tw, lgi r aku malu.
aku da la tgh SS !
kang dy ckp , dy xsuke aku..
hoh, mne aku nk letk muke dri dy. huh !!
Tpi, harap kalaw dy taw aku suke dy..
Die xkn kecoh en and ckp yg aku nie SS la ape la..
Aku harap, even dy xsuke aku..
tpi, kiteowg boleh berkwn cm biasa :D


And ! mybe semuanya akn terbongkar bile aku da tak skolh at situ lgi ..:D

OK. CHAW !

No comments:

Post a Comment