Followers

Tuesday 29 March 2011

dont read ~!

haishh !
aku tenguk budak nie len mcm jerk !
dy ad perasaan kt budx uw kew? haishh!
hbes la aku ! xsmpt nk berterus terng nie !
xkn aku kne stopkn "nawaitu" aku tu kot ?
emm, tapi aku xboleh la just smpn dlm hati !
aku kne berkongsi jugx la dgn org tuh !!
macam mne nie ? haishhh .. xterlintas dlm hati aku pun nk berlebih2 ngn dy..
cume just nk luahkn ape yg ad dlm hati aku je.
Then, hati aku akn aman & lega ! da. mybe aku da xkn sush hati kot.. and, aku akn sentiasa happy jerk mcm beby nie..


klaw aku da luahkn isi hati aku ! so i can study smartly ! mcm budak nie !!


aku hrp.. dy xkesh dn xamek kesh pon dgn ape yg aku akn ckp at dy nnt.hope,kiteorg akn terus jdi kwn seperti biasa !!


omo~~ ottokhae ? anyone can help me ??


i'm just like a crazy girl right now !! because dont know how/what to do. .
wanna kill my self !!


But i cant because.. i'm a Muslimah :) be patient !!


ok.. gotta sleep now :)


No comments:

Post a Comment